پرش به محتوای اصلی

قوانین استفاده از 44Tage

 

خوش‌آمدید

هنگام استفاده از سایت 44tage.com شما با رعایت شرایط زیر موافقت می‌کنید. این شرایط با نخستین استفاده شما از سایت بلافاصله قابل‌اجرا می‌شود.

 

 

  • قوانین آموزشی

1. دسترسی به محتوای آموزشی

دوره‌های آموزشی به‌صورت ترکیبی از محتوا و منابع متنی، صوتی و تصویری و جلسات حضوری آنلاین در دسترس شما هستند و با ثبت‌نام در دوره‌ها شما به این منابع دسترسی خواهید داشت.

پس از پرداخت هزینه دوره، دسترسی شما به دروس بازشده و این دسترسی همواره برقرار است.

دسترسی به دوره در بخش پنل نورجویی در وب‌سایت 44tage.com در دسترس نورجویان قرارگرفته است. دسترسی به منابع آموزشی به‌صورت ترتیبی است و دسترسی به هر بخش منوط به مطالعه بخش قبل و انجام صحیح تمرینات و فعالیت‌های خواسته‌شده در ان بخش می‌باشد.

دوره‌های آموزشی ساعت و روز مشخص ندارند و شما در تمام ساعات شبانه‌روز به آن‌ها دسترسی دارید.

هر نورجو تنها می‌تواند از دوره خود استفاده کند و امکان جابه‌جایی دوره با دوره دیگر تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

هر نوع به اشتراک‌گذاری متون، ویدئوها و فایل‌های صوتی با دیگران و عکس‌برداری و فیلم‌برداری و صدابرداری از جلسات خلاف قوانین بوده و به‌هیچ‌عنوان جایز نیست.

در راستای استفاده بهینه از زمان و منابع و با هدف بهره‌مندی تمامی یاران از جلساتی که پیر در آنها حضور می‌یابند، احتمال استفاده از صدای نورجویان حاضر در این جلسات وجود داشته و ممکن است حتی به نام نورجو نیز اشاره شود. در صورت عدم رضایت، نورجو می‌بایست مراتب را کتبا به ایمیل روابط عمومی اطلاع دهد تا به یاری او، ملاحظات مربوطه در مورد وی در نظر گرفته شده و از لیست حاضران در ملاقات‌های پیر خارج شود.


2. مهلت استفاده از دوره‌ها

دسترسی به بخشی از منابع و محتوای آموزشی همیشگی بوده و دسترسی دائم به بخشی دیگر از منابع مستلزم مطالعه دروس و انجام صحیح تمرینات و فعالیت‌های خواسته‌شده در بازه زمانی مشخصی است و در صورت عدم موفقیت در طی دروس در زمان تعریف‌شده، دسترسی به آن دروس مسدود شده، نورجو به ابتدای سطح پیش بازگشته و آن سطح را مجدد آغاز می‌کند.

پس از یکبار ثبت نام در یکی از دوره ها، دسترسی شما به دنیای 44 و مجموعه امکانات و خدمات آن به مدت یکسال برقرار بوده و پس از آن با پرداخت حق عضویت به صورت سالیانه امکان دسترسی و استفاده از خدمات قابل تمدید خواهد بود.


3. نحوه ثبت‌نام و شرکت در دوره‌ها

برای شرکت در دوره‌های آنلاین موسسه 44tage لازم است ابتدا با تکمیل اطلاعات در وب‌سایت 44tage.com عضو شوید و سپس در سایت لاگین کنید.

نورجویان تحت هیچ شرایطی نباید با شماره تماس و ایمیل شخص دیگری در وب‌سایت ثبت‌نام کرده و در دوره ها شرکت نمایند.

امکان ایجاد حساب کاربری، تهیه دوره و هدیه این حساب کاربری به افراد دیگر در سایت وجود ندارد. گواهی دوره  بر اساس اطلاعات ثبتی شما صادر می‌شود و امکان تغییر این اطلاعات وجود ندارد. درصورتی‌که قصد دادن هدیه به دوستان خود را دارید، می‌توانید از کارت هدیه 44 استفاده کنید.

برای ثبت‌نام در دوره‌ها، پس از لاگین در سایت، دوره‌های موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از پیش ثبت‌نام و انجام فرآیند پرداخت، به دوره‌های خود از طریق پنل نورجویی دسترسی کامل خواهید داشت.

امکان پرداخت برای ثبت‌نام در دوره‌ها، از طریق بیت کوین، پی پال، پرداخت به‌حساب بانکی موسسه در آلمان و واریز از طریق سکه 44 امکان‌پذیر خواهد بود.

دوره‌های موسسه 44tage تنها به‌صورت آنلاین در دسترس هستند و امکان خرید دوره‌ها به‌صورت فیزیکی DVD و ... وجود ندارد.


4. تمرین‌های مخصوص هر دوره

برای هر دوره تمرین‌هایی در نظر گرفته‌شده است تا فرایند آموزشی باکیفیت بالا و به‌صورت کامل طی شود.

پس از مطالعه هر بخش از دروس در صورت وجود تمرین برای آن بخش، هر نورجو موظف است تا تمرین مربوطه را از طریق پنل کاربری انجام داده و برای نوردار خود ارسال کند، برای هر یک از تمرینات و فعالیت‌های درخواست شده، پس از ارسال امتیازی در نظر گرفته خواهد شد.

تنها پس ازآنجام تمرینات و فعالیت‌های خواسته‌شده در هر بخش و دریافت بازخورد از سیستم آموزش، امکان دسترسی به منابع آموزشی قسمت بعد امکان‌پذیر است.

پس از دریافت بازخورد از سیستم آموزش امکان اصلاح تمرین و بهبود امتیاز وجود ندارد و درصورتی‌که امتیاز کسب‌شده برای ادامه دوره کافی نباشد، نورجو به ابتدای سطح قبل بازگشته و لازم است تا مطالعه دروس آن سطح را مجدد تکرار نماید. توصیه ما به شما این است که پیش از ارسال تمرین از صحت فایل ارسالی و کیفیت تمرین خود اطمینان حاصل فرمایید.


5. نحوه ارزشیابی و محاسبه نمره

امتیاز پایانی درج‌شده در گواهی پایان دوره به‌صورت خودکار و از میانگین مجموع نمرات تمرین‌ها به دست می‌آید، بنابراین لازم است تمرین‌ها با توجه و دقت بالا انجام شود.


6. گواهی پایان دوره

با پشت سر گذاشتن تمامی مراحل دوره و انجام تمامی تمرین‌ها و فعالیت‌های خواسته‌شده، گواهی پایان دوره برای هر نورجو صادر می‌شود.



7. تغییر دوره و استرداد وجه

در دوره‌های موسسه 44tage ، امکان هیچ‌گونه تعویض دوره و یا استرداد و بازپس‌گیری وجه پیش‌بینی‌نشده است. بنابراین لازم است تا به هنگام ثبت‌نام در دوره موردنظر دقت کافی نمایید .



8. ارتباط با نوردار

در دوره‌های آنلاین موسسه 44tage ، امکان ارتباط با نوردار برای نورجویان به‌راحتی فراهم است. نورجویان می‌توانند، از طریق پنل نورجویی تمرینات را برای نوردار ارسال کرده و بازخورد نوردار را به همراه امتیاز دریافت نمایند و همچنین در بخش پرسش و پاسخ سؤالات خود را از نوردار بپرسند .

نورجویان به‌هیچ‌وجه اجازه ارسال تمرین و مطرح کردن پرسش با نوردار خارج از پلتفرم 44tage را ندارند و در صورت مشاهده این مورد، دوره مربوطه در وب‌سایت 44tage.com از دسترس نورجو خارج خواهد شد.

 

 

  • مقررات عمومی

زمانی که از خدمات وب‌سایت 44tage.com استفاده می‌کنید، ملزم هستید تا قوانین و مقررات زیر را رعایت کنید.

اگر با برخی از این مقررات یا با کل آن مخالف هستید،‏ نباید از خدمات این سایت استفاده کنید.‏

 

1. استفاده از این وب‌سایت در موارد زیر مجاز است:‏

مشاهده و استفاده از آثار هنری،‏ نشریات الکترونیکی،‏ موسیقی،‏ عکس‌ها،‏ متن یا ویدیوهایی که دارای حق انحصاری  44tage.comاست،‏ برای استفادهٔ شخصی در خود سایت و بدون اجازه دانلود و انتشار.

2. استفاده از این وب‌سایت در موارد زیر غیرمجاز است:‏

نصب آثار هنری،‏ نشریات الکترونیکی،‏ علائم تجاری،‏ موسیقی،‏ عکس‌ها،‏ ویدیوها یا مقاله‌های این سایت در اینترنت (‏یعنی در هر وب‌سایتی،‏ سایت اشتراک فایل،‏ سایت اشتراک ویدیو یا شبکهٔ اجتماعی)‏.‏

به اشتراک گذاشتن آثار هنری،‏ نشریات الکترونیکی،‏ علائم تجاری،‏ موسیقی،‏ عکس‌ها،‏ ویدیوها یا مقاله‌های این سایت از طریق نرم‌افزاری (ازجمله آپلود محتوای این سایت از طریق یک نرم‌افزار به یک سِروِر)‏.‏

نشر مجدّد،‏ تکثیر یا سوءاستفاده از آثار هنری،‏ نشریات الکترونیکی،‏ علائم تجاری،‏ موسیقی،‏ عکس‌ها،‏ ویدیوها یا مقاله‌های این سایت جهت مقاصد تجاری یا مالی (‏حتی اگر نفع مالی در بین نباشد)‏.‏

توزیع محتوای سایت از طریق نرم‌افزار،‏ ابزارهای الکترونیکی یا هر تکنیک دیگر که مخصوصاً برای جمع‌آوری،‏ کپی،‏ دانلود داده‌ها، ‏ HTML ،‏ تصاویر یا متون سایت درست‌شده باشد.‏ (‏توزیع برنامه‌های غیرتجاری‌ای که در بخش عمومی این سایت و بدون نیاز به ورود به‌حساب شخصی، یافت می‌شود و برای دانلود نشریات الکترونیکی تنظیم‌شده است،‏ به‌طور رایگان مجاز است؛‏ نشریاتی از قبیل فایل‌های‏ PDF ،‏ MP3 ،‏ AAC،‏ MOBI و MP4 )

استفاده از این وب‌سایت یا آثار هنری،‏ نشریات الکترونیکی،‏ علائم تجاری،‏ موسیقی،‏ عکس‌ها،‏ ویدیوها یا مقاله‌های این سایت برای بازاریابی.‏

 

 

  • مقررات فعالیت در وب‌سایت

۱. ثبت اظهارنظر و ارسال محتوا در سایت:

- در بخش‌هایی که امکان درج نظر و ارسال مطلب وجود دارد، اظهارنظرها باید مؤدبانه و با زبان مناسب نوشته شود.

نظرها اخلالگرانه، توهین‌آمیز و برخورنده نباشد.اظهارنظرها باید سازنده با لحنی مناسب نوشته شود، نه با نیت بد یا برای آزردن دیگران.

نظرات نباید شامل موارد غیرقانونی یا اعتراض برانگیز باشد: موارد غیرقانونی، آزاردهنده، افتراآمیز، توهین‌آمیز، تهدیدآمیز، مخرب، مستهجن، ضد دین، شامل اشارات جنسی، نژادپرستانه یا به هر صورتی اعتراض برانگیز قابل‌قبول نیست.

- ارسال هرزنامه (اسپم) یا موارد غیرمتبط با مباحث هر بخش ممنوع است: ارسال محتوای یکسان یا شبیه به هم که به‌دفعات ارسال‌شده باشد قابل‌پذیرش نیست. لطفاً مطالب خود را برای هر موضوع تنها یک‌بار ارسال کنید.

- تبلیغات یا ارسال آگهی ممنوع است.

- لطفاً نظرات خود را به خط و زبان فارسی بنویسید.

- جعل هویت ممنوع است. لطفاً خودتان را به‌عنوان شخصی دیگر معرفی نکنید. اگر نمی‌خواهید نام کاملتان درج شود، تنها از اسم کوچک استفاده کنید ولی نام اشخاص دیگر را استفاده نکنید.

- نام کاربری شما نیز نباید شامل کلمات نامناسب (بی‌ادبانه یا توهین‌آمیز) باشد.

- از ارسال نشانی اینترنتی (یو آر ال) در ثبت نظرات و مطالب ارسالی خودداری کنید.

- سوءاستفاده از صندوق شکایات قابل‌قبول نیست. اگر فردی از این امکان به نحو شایسته استفاده نکند، 44tage ممکن است اقدام به لغو حساب او کند.

۲. حساب شما در 44tage.com

اگر فردی به‌منظور اخلال در فعالیت‌های وب‌سایت یا آزار سایر کاربران در سایت اقدام به ایجاد حساب‌های متعدد بکند، ممکن است همه حساب او لغو شوند. اگر در سایت ثبت‌نام می‌کنید، باید یک ایمیل معتبر وارد کنید که از آن به‌طور مرتب استفاده می‌کنید، چراکه ایمیل‌هایی به آن ارسال خواهد شد. حساب‌هایی که با ایمیل‌های اشخاص دیگر یا با ایمیلی‌های موقتی باز می‌شود، ممکن است بدون اخطار قبلی، لغو شوند.

44tage این حق را برای خود قائل است که حساب کاربرانی را که به خاطر داشتن چند حساب، از سایت‌های پراکسی استفاده می‌کنند ببندد. همچنین هنگامی‌که فردی که در آلمان نیست خود را به‌عنوان کاربری آلمانی جا بزند یا به هر صورت در ارائه خدمات، ایجاد اخلال کند.

3. شرایط حقوقی:

در بخش‌هایی از وب‌سایت که برای گفتگو، درج نظر یا ارسال فایل در نظر گرفته‌شده‌اند، نباید موارد غیر مرتبط، افتراآمیز یا غیرقانونی ارسال کنید. این موارد می‌تواند شامل متن، گرافیک، ویدیو، برنامه یا صدا باشد.

ارسال مطلب، عکس ، صدا یا تصویر در هر بخشی از وب‌سایت که به‌قصد انجام یک عمل غیرقانونی یا تبلیغ برای چنین عملی باشد، اکیداً ممنوع است.

شما موافقت می‌کنید که در هر بخشی از وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی مربوط به موسسه 44tage تنها مواردی را که کار اصلی خودتان است به اشتراک بگذارید یا بفرستید. شما نباید حقوق 44tage یا نهادهای ثالث را نقض کنید یا اینکه مرتکب سرقت ادبی-هنری شوید. این حقوق شامل، حق نشر، نشان‌های تجاری، رموز تجاری، حریم خصوصی، تبلیغات یا حقوق شخصی یا مالکیتی می‌شود.

۵. اگر زیر سن قانونی هستید:

لطفاً از پدر و مادر یا ولی خود پیش از ثبت‌نام در سایت 44tage.com اجازه بگیرد.

هرگز بدون اجازه از پدر و مادر و یا ولی خود اطلاعات شخصی خود یا دیگران را (مثلاً مدرسه، شماره تلفن، نام کاملتان، نشانی منزل یا ایمیل) ذکر نکنید.

۶. در صورت نقض شدن این مقررات توسط شما:

در صورت نقض این مقررات (یا مقررات دیگر مربوطه)، ممکن است ایمیلی از ما دریافت کنید مبنی بر اینکه چرا نظر شما رد یا ویرایش شده است. این ایمیل شامل هشداری است که ادامه نقض قوانین منجر به لغو حساب کاربری شما خواهد شد.

این اقدام ممکن است شامل تعلیق موقت یا دائم حساب کاربری شما در سایت و ایجاد محدودیت در استفاده از بخشی یا تمام خدمات موسسه 44tage باشد.

اگر شما در استفاده از خدمات موسسه 44tage و یا نحوه استفاده از سایت و ارسال مطالب، رفتاری توهین‌آمیز یا نامناسب داشته باشد و یا در سرویس‌های سایت ایجاد اخلال کنید و 44tage این اقدامات را جدی در نظر بگیرد یا اینکه این اقدامات تکرار شود، 44tage ممکن است برای متوقف کردن اقدامات گفته‌شده، از اطلاعات موجود درباره شما استفاده کند. این امر شامل مطلع ساختن نهادهای ثالث مانند کارفرما، مدرسه یا شرکتی است که آدرس پست الکترونیک شما ازآنجا گرفته‌شده است.

44tage حق خود می‌داند تا هرگونه مورد فرستاده‌شده را حذف کند یا برای بستن حسابی خاصی اقدام نماید.

 

 

  • بخش توصیه‌های سلامتی

اطلاعاتی که در بخش توصیه­‌های سلامتی سایت در دسترس است، فقط جهت اطلاع رسانی در اختیار عموم گذاشته شده است. این اطلاعات پیشنهادهای پزشکی به شمار نمی­ آید و نباید آن را به عنوان پیشنهاد، تشخیص یا معالجه پزشکی به حساب آورد.

اگر در مورد بیماری یا معالجه ای سوالی دارید، همیشه نزد پزشک یا کسی بروید که واجد شرایط است.

تلاش شده است که اطلاعات این وبسایت دقیق و به روز باشد، اما درستی، اعتبار یا صحت اطلاعاتی که در این بخش گذاشته شده است، به هیچ عنوان تضمین نمی­شود. همچنین اگر اطلاعات سایت نقصی داشته باشد، این وبسایت مسئولیت آن را نمی­پذیرد. مسئولیت پذیرش اطلاعات موجود در این بخش بر عهدۀ شماست و این سایت هیچ شکایت یا خساراتی که در نتیجه استفاده از بخش توصیه ­های سلامت سایت یا عدم توانایی در استفاده از آن به وجود می­آید، بر عهده نمی­گیرد (برای نمونه، حوادث، مرگ، صدمات، ضرر مالی، از دست دادن اطلاعات یا اختلال در کسب و کار)؛ خواه چنین شکایت یا خساراتی بر اساس ضمانت، قرارداد یا قانون دیگری باشد یا خواه این سایت از چنین شکایت یا خسارتی مطلع شده باشد. ‏

 

 

  • محدودیت مسئولیت 44tage

• اکثر محتوایی که در اتاق‌های گفتگوی 44tage.com منتشر می‌شود توسط کاربران فرستاده‌شده است. اظهارنظرهایی که در این اتاق‌ها ارسال می‌شود متعلق به مردم است. اگر غیر این باشد و توسط 44tage و یا نمایندگان آن ارسال‌شده باشد، به‌روشنی گفته خواهد شد. 44tage مسئولیتی در قبال محتوایی که توسط کاربران در 44tage.com یا هر سایت دیگر قابل‌دسترسی از طریق 44tage.com منتشر می‌شود، ندارند. هر لینکی به سایت‌های دیگر از 44tage.com نشانه تائید محتوای آن توسط ما نیست و استفاده از آن سایت‌ها با مسئولیت خود شما خواهد بود.

• محتوای سایت 44tage.com ازجمله اطلاعات موجود در آن، اسامی، عکس‌ها، لوگوها و نمادهای مربوط به 44tage ، محصولات و خدمات آن‌ها (یا نهادهای ثالث) تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در شکل موجود و به همان صورتی که هست عرضه می‌شود. 44tage هیچ تضمین یا قولی را (که در قانون به‌صورت روشن یا تلویحی ذکرشده) نمی‌پذیرد، ازجمله تضمین‌های تلویحی در مورد (برخورداری از) کیفیت رضایت‌بخش، مناسب بودن برای یک منظور خاص، نقض نکردن حقوق چاپ و نشر، هماهنگ بودن، امنیت و صحت.

44tage نمی‌تواند به‌موقع بودن، کامل بودن یا عملکرد وب‌سایت یا محتوای آن را تضمین کند. ما همواره بهترین تلاش خود را برای صحیح بودن محتوا در هنگام انتشار انجام می‌دهیم، اما مسئولیتی در مورد اشتباهات احتمالی، حذف شدن محتوا و یا اشتباهات موجود در وب‌سایت پذیرفته نمی‌شود.

 

44tage مسئول زیان‌ها و خسارت‌های زیر نخواهند بود (و در این مورد تفاوتی ندارد که این خسارت‌ها یا زیان‌ها پیش‌بینی‌شده، قابل پیش‌بینی، شناخته‌شده و غیره باشد): الف. از دست رفتن اطلاعات، ب. از دست رفتن درآمد یا سود مورد انتظار، پ. از دست رفتن کسب‌وکار، ت. از دست رفتن فرصت‌ها، ث. از دست رفتن حسن نیت یا آسیب دیدن حسن شهرت و آبرو، ج. زیان‌هایی که متوجه نهادهای ثالث می‌شود، چ. هر خسارتی- صرف‌نظر از شکل و حالت آن - که درنتیجه استفاده از سایت 44tage.com و یا خدمات موسسه 44tage روی دهد، چه مستقیم، چه به‌صورت پیامدی یا غیرمستقیم، چه به‌صورت خاص.

• سایت 44tage.com و یا موسسه 44tage ، تضمین نمی‌کنند که عملکرد سایت به‌صورت مداوم یا به‌دوراز خطا باشد، یا اینکه همه اشکالات برطرف شود یا اینکه سایت 44tage.com یا کامپیوتر سرویس‌دهنده (سرور) به‌دوراز ویروس و اشکال باشد. این مسئولیت شماست که اقدامات لازم مانند ویروس‌یابی را انجام دهید تا نسبت به‌دقت اطلاعات داده‌شده و گرفته‌شده مطمئن شوید.

 

 

  • حقوق مالکیت

پدیدآورنده و نگه‌دارندهٔ این وب‌سایت موسسه 44tage است، تمامی متون و اطلاعات این وب‌سایت جزو مالکیت فکری 44tage بوده و در غیر این صورت نام مرجع ذکر می‌شود.‏

علائم تجاری 44tage ، 44tage.com ، 44tage.de ، 44rooz.com ، به  موسسه 44tage تعلّق دارد.‏

Adobe،‏ لوگوی Adobe ،‏ Acrobat و لوگوی Acrobat علائم تجاری شرکت Adobe Systems Incorporated است. ‏

iTunes  و iPod علائم تجاری شرکت Apple Inc است.

Microsoft،‏ علائم تجاری نرم‌افزارهای آن ازجمله Microsoft Office و به شرکت Microsoft تعلّق دارد.‏

نام اندروید یک علامت تجاری Google LLC است.‏ ربات اینترنتی اندروید نوعی نرم‌افزار هوشمند Google است و بر طبق شرایط مجوز CC BY 3.0   مورداستفاده قرار می‌گیرد.

https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

علائم تجاری دیگر و علائم تجاری ثبت‌شده متعلّق به مالکین آن است

 

  • امور قانونی و قضایی

•در صورت بروز هرگونه اختلاف و پیش از هر اقدام حقوقی یا قضایی، لازم است تا موضوع شکایت کتباً و با ذکر دلایل به موسسه 44Tage اطلاع داده شده و برای حل اختلاف و مصالحه کوشش شود. در مدت زمان حداکثر چهارهفته، موضوع بررسی و پاسخ داده خواهد شد و چنانچه خارج از این رویه، شکایتی علیه موسسه 44Tage تنظیم شده باشد، کلیه هزینه های دادرسی برعهده شخص شکایت کننده خواهد بود.

•اگر معلوم شود که هر یک از شرایط مندرج در اینجا غیرقانونی، غیر معتبر یا غیرقابل‌اجرا است - به دلایل قانون ایالت یا کشوری که این شرایط قرار است در آنجا اجرا شوند - تا حدی که به حوزه قضایی - مربوط به غیرقانونی بودن، غیر معتبر بودن یا غیرقابل‌اجرا بودن - ارتباط دارد، آن شرط خاص باید حذف شود درحالی‌که سایر شروط موجود همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند.

• تأخیر یا عدم اجرای حق 44tage که در این شرایط ذکرشده به معنی سلب شدن آن حق از 44tage نیست.

• استفاده از بخش فارسی سایت 44tage.com تحت شرایط و مقررات کشور آلمان بوده و باید طبق قوانین کشور آلمان تفسیر و تعبیر شود. ایالت هسن در آلمان مسئول است که متخلفین را بر اساس مقررات این وب‌سایت و قوانین خود،‏ بدون توجه به تعارض قوانین،‏ به دادگاه احضار کند.‏ هر اقدام قانونی‌ای در مورد مقررات استفاده از این وب‌سایت در دادگاه ایالتی یا فدرال که در ایالت هسن حق قضاوت دارد،‏ مطرح خواهد شد.‏

 

  • تغییر قوانین

44tage همواره در حال گسترش و بهسازی ویژگی‌ها و خدمات این مجموعه است.‏ به سبب به‌روزرسانی‌های مستمر و یا بروز تغییرات در قوانین یک کشور و یا تحوّلات عرصه فناوری،‏ "قوانین استفاده" نیز تغییر خواهد کرد.‏ در صورت نیاز به ایجاد تغییر در قوانین،‏ موارد را در همین صفحه منتشر خواهیم کرد، لطفاً این صفحه را مرتباً وارسی کنید تا از موارد تغییریافته مطلع شوید.‏

 

  • توافق‌نامه

مقرراتی که برای استفاده از این وب‌سایت در بالا آمده،‏ توافق‌نامه‌ای بین شما و 44tage است و جایگزین تمامی توافق‌نامه‌های پیشین برای استفاده از وب‌سایت است.